Type of publication: Rapporti tecnico-scientifici

Guala I., Iveša L., Krstinić P., Šijan M., Prvan M., Žuljević A., Cvitković I., Sertić M., Špika M., Rajković Ž. - (2014)

Monitoring activities by applying National Monitoring Protocol for Posidonia oceanica in marine areas of Primorje and Gorski Kotar County (Croatia)

Technical report. IMC – International Marine Centre, 2: 2014, 35 pp. + annexes

Guala I., Nikolic V., Ivesa L., Di Carlo G., Rajkovic Z., Rodic P., Jelic K. - (2014)

Monitoring protocol for Posidonia beds (Posidonion oceanicae)

MedMPAnet Project, 36 pp. + annexes. (2014)

Guala I., Boi S., Sertic M., Šijan M., Čavrak V., Jakl Z., Derezanin L., Prvan M., Tasic P. - (2014)

Monitoring of Posidonia oceanica meadows in Telašćica Nature Park

Third year of survey. Association Sunce Technical Report, October 2012, 15 pp. + annexes.

Prvan M., Jakl Z., Guala I - (2014)

Field Manual for Monitoring of Posidonia oceanica Seagrass Meadows (Posidonia Meadows)

MedMPAnet Project, 17 pp.

Loi B., Brundu G., Guala I., Baroli M. - (2014)

Caratterizzazione molecolare delle gonadi di riccio di mare finalizzata alla determinazione della qualità del prodotto. I annualità

Rapporto Tecnico Fondazione IMC - Centro Marino Internazionale ONLUS, 2014, 33 pp.